8 Mart 2018 Perşembe

Kadın kadını kutlar

Bugün 8 Mart, günün bitmesine saatler kaldı... Telefonum kadınlardan gelen mesajlarla dolu... Yıllar önce bir bir 8 Mart eylemine katılmıştım, erkeklerin yönetip yön verdiği. Önce biz kadınları hizaya dizdiler, tam bir boy sırası... Sonra söylenecek şarkıları ve sloganları söylediler önümüze geçip, hep yaptıkları gibi. Biri gelip kulağıma çav Bella dedi, kafam karıştı adımı söyledim gayri ihtiyari... Durdum öylece ve bağırmaya başladım kimse bana yön veremez diye. Kalabalığın tersi istikamette yürüdüm yorulana dek; yol beni varmak istediğim şeye, özgür bilince götürmeyecekti. Erkekler ellerini çekmedikçe üzerimizden özgür olmayacaktı sesimiz,nefesimiz. Yarın 9 Mart. Tüm dünya yarın biz kadınları unutacak ve erkek egemenliğindeki yeryüzü kadın cinayetlerinin bitmediği, kadının gözyaşlarının dinmediği bir yer olmaya devam edecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder